4

hari bergumbira *(^.^)* lalala~~

Published at 10:59 PM in

Wanyie & Fauzie
selamat diijabkabulkan sudah.
kepada kawan2 aku yang laen,
tolonglah jangan tanya aku bila, okei~
walaupon aku pengapit paling jelita dan besh
tapi
aku penat juga nak menjawab soalan ituh
dan
terima kaseh juga mendoakan aku segera
melangsungkan hari bahgia aku.
*tenkiu! tenkiu!*


























Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

4 Response to hari bergumbira *(^.^)* lalala~~

December 21, 2009 at 7:20 AM

gambar yg ke-6 tu..
kamu nampak macam ketua dikir barat..
ahaks~

December 21, 2009 at 6:14 PM

ain comeyl,
heh? takde rupe pown~
*tipu! tipu!*
hahaha

April 4, 2010 at 4:10 PM

so bila acik uyul lak nk kawen dgn acik ray....

aishh..da lama tgu kan...hahahhahaha ^^

April 4, 2010 at 4:14 PM

crywolf,
acik uyul tungu acik crywolf menikah dulu kerana acik uyul begitu penyabar orangnya (^^)