13

shazwani muhd mukhtar

Published at 2:36 PM in



Kamu semua pasti mempunyai teman baik yang memahami dan mengetahui segala2 tentang kamu (walaupun bukan semua tetapi hampir keseluruhan). Aku tak terkecuali. Namanya seperti yang tertera di atas. Perkenalan kami bermula sedari tadika lagi ketika usia aku baru 5tahun. Kami adalah sebaya dan membesar boleh dikatakan bersama2. Jika nak bercerita tentang beliaw, beliaw adalah rakan yang terbaek (ekceli..sangat terlalu baek)

Hubungan kami diikat dengan persaudaraan berpangkat 2pupu. Mak aku dan ayah beliaw merupakan sepupu. Walaupun demikian, aturan hidup kami bagaikan dirancang. Di tadika yang sama, sekolah rendah yang sama hingga sekolah menengah yang sama. Lebih tragik, di kelas yang sama dan tempat duduk dan katil bersebelahan. Seingat aku, hampir setiap tahun kami duduk bersama.

Apa yang membanggakan, beliaw sentiasa di sisi waktu sedih dan gembira. Apa sahaja rahsia aku, kalau nak tahu..melalui beliaw la. Kami berpisah semasa di matrik apabila beliaw ke KMK (kolej matrikulasi kedah) dan aku ke KMK (kolej mara kulim). Namun, ia bukan alasan untuk kami merasa jauh. SMS dan telefon penghubung kami.

Sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri. Hubungan kami pasti ada perangnya tetapi entah kenapa terasa janggal bila tidak bersama. Untuk Wani yang bakal menamatkan zaman bujang ye, aku doakan kamu sentiasa bahagia. Terasa sebak tiba2 tapi realitinya, aku memang cengeng

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

13 Response to shazwani muhd mukhtar

September 2, 2009 at 4:34 PM

memang ko gembeng pon...~
tetibe teringat ko nangis time kite nak p mkn ptg...
disebabkan mr R...ingt tak??
hihihih

September 2, 2009 at 7:32 PM

cikwana,
hormon tak stabil mase tuh huhu~
apesal kamu pos ke sini??
buat malu aku je
:'(

September 2, 2009 at 8:36 PM

nape sy pos di sini..??
sebab sy memang ingin memberitahu org..hihihi

September 3, 2009 at 6:55 PM

wani nk kawen??

September 3, 2009 at 7:04 PM

mila,
yup. tunggu saja undangan dari beliau~
:)

September 4, 2009 at 8:50 AM

haha..
msti bangge gile kan wani tu..

tp die seorang akak yg sgt la garang..

xsbr nk dpt abg ipar..
hehe

September 4, 2009 at 9:17 AM

lionteen,
da dapat abg ipar, paw la selalu yea~
:D

September 4, 2009 at 10:18 AM

hehe..mesti acik|uyul selalu paw abg2 iparnye...kasihan mereka... :P

September 4, 2009 at 11:34 AM

bile tu??ko knl aku lg x??hehhe..
jop singgah blog aku yg msh baru...salah dan silap boleh ko tlg betulkan...:)

September 4, 2009 at 4:14 PM

nuruddin | Ray,
takde la selalu. kadang2 je. si penganggur memang begitu
:D

mila,
huhu..bila tuh kene tanye empunya badan la, cik mila :)

ekceli, aku tak ingat.
tak cam la wajah rupawan kamu tuh.
sila kenalkan diri :D
maaf ye, tak cam..muka da berubah~

September 8, 2009 at 5:47 PM

eh, gembeng tu ape r?
wana slalu gak sebut gembeng gembeng..
erm..nurul memang gembeng..ahahaha

ko pun cepat2 la kawen cam cik wani..

September 8, 2009 at 10:42 PM

ain comeyl,
tak nak bagitau haha
:D

ayat terakher tuh kene tuju pada Mr R la yea huhu~

September 13, 2009 at 9:20 PM

emm hmpr mengalir air mate aku..
thanks huda thanks so much..
byk kenangan kite bersame..mcm2 penah kite lalui, susah senang..
ko la kawan terbaik yg aku penah jmp..
bukan senang nak cr kawan yg tul2 mengenali kite..kan??
wlpn aku da kawen nnt tp ko tetap sentiase d hati ku..
sayang huda....=)