9

6 month rule

Published at 12:41 AM in


entah nape hari ni menjadi pilihan aku untuk kembali aktif dalam blogspot ni, aku sendiri tidak mengerti.adekah kerana tajok enteri itu? mungkin iye..

ekceli, 6 bulan yang lalu..aku tersangat la sebuk menguruskan sisa2 kehidopan sebagai sorang mahasiswi. alkisahnye, takde@kurang ye kesempatan lantaran kesempitan waktu menyebabkan aku tidakla banyak berkongsi ape2 di dalam neh. makanya, sementara keterbatasan masa tak lagik menjadi halangan..aku pon memulakan sesuatu yang baru di sini.

kamu..kamu..
aku harap setiap enteri aku nanti, adela pekdah dan manfaat ye. bukan pada kamu..kamu saja malahan sedara-mara sebelah ipar duai kamu..kamu juga
.

teruskan usaha mengusha. caiyok!!

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

9 Response to 6 month rule

July 1, 2009 at 1:52 AM

mane pergi entri2 yg silam???

July 1, 2009 at 1:59 AM
This comment has been removed by the author.
July 1, 2009 at 6:50 PM

salam..
sudah jadik rakan blogger kamu ;)

July 1, 2009 at 7:00 PM

yela. entri silam telah ilang. mungkin penulis cube melupekan sejarah lama untuk mulakan hidup baru.

July 1, 2009 at 7:00 PM

cahaya: terima kaseh!!

July 1, 2009 at 7:01 PM

ray: noting..saje~

nawez: mungkin juga huhu

July 1, 2009 at 7:41 PM

xpe..bole buat byk entry baru..hehe..patah tumbuh ilang berganti~~

July 2, 2009 at 7:13 PM

nape dibuang???
nak baca nih...
huhuhuh

July 2, 2009 at 8:29 PM

cahaya: hihi..Ya Betol!!

wana: lupekan kisah silam ituh hahaha~