6

the making of ceritera "Aku Penganggur"

Published at 7:59 PM in

PERHATIAN!!!
Hadirin sekelian,
Dipersembahkan kepada anda sekelian ceritera "Aku Penganggur" karya saya yang kini sedang hangat di pasaran. Karya nukilan saya ini sangat bagus dan bermutu sesuai untok bacaan semua peringkat usia tanpa mengira bangsa dan taraf pendidikan. Ia amat berguna untuk mereka2 yang kelapangan waktu dan tiada kerja untuk dibuat. Karya ini telah memenagi beberapa anugerah di festival buku sedunia dan telah diterjemahkan kepada beberapa bahasa antaranya bahasa Urdu,
Indonesia dan Arab. Nikmatilah tulisan ini!


SINOPSIS:
Ceritera "Aku Penganggur" mengisahkan seorang gadis jelita yang baru saja menamatkan zaman sekolahnya di IPT termashyur di dunia. Berbekalkan kelulusan yang diperolehinya, beliaw berusaha untuk mencari pekerjaan yang bersesuaian dengan kelayakannya itu. Akan tetapi, pelbagai halangan dan rintangan dihadapi beliaw memaksa beberapa tindakan kurang bernas dan tidak boleh diterima akal diaplikasikan beliaw dalam menghadapi setiap masalah berkenaan. Ikutilah perjalanan hidup beliaw yang penoh pancaroba itu. Anda pasti terhibur.

"the story full with joy and tears"
-The Times-

"FANTASTIC!"
-Readers Digest-


Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

6 Response to the making of ceritera "Aku Penganggur"

July 3, 2009 at 1:25 AM

bagi sy buku tu 3 kilo...tolong siang skali yea...

July 3, 2009 at 10:51 AM

saya tak jual dalam kilo..free of charge je~ (",)v

July 4, 2009 at 10:51 AM

wahh..kena ikut nie cerita nie..xleh missed..hehehe

July 4, 2009 at 7:32 PM

hihi..silakan lah~ giv me lots of support ya~ :)

July 27, 2009 at 11:08 PM

betul ker yul buku nih wujud??

July 27, 2009 at 11:49 PM

HuSna aNaK EnCiK aZaHaR,
hurm..apa pendapat kamu?? (^.^)
huhu~