10

tag: cikwana

Published at 6:14 PM in

Letakkan gambar sewaktu anda kecil.
Adalah baik sekiranya anda menulis 20
perkara yang orang tak tahu tentang
zaman kanak2

anda. Di hujung entri,
pilih 5 orang untuk ditag.
Anda amat bertuah jika ditag kerana
saya ingin tahu tentang zaman kanak2 anda.

hurm..demi cikwana yang slim sangat,
dipersembahkan
jeng..jeng..jeng..

#1
sangat suke pakai skirt.
hari2 pakai skirt yang sama.
#2
pernah kena kiss kat pipi ngan lelaki. ops!~
#3
baju raya tiap2 tahun..complete!
(tudung, baju kurung, kasut, stokin etc)
red color

#4
jatoh naek basikal sampai jari kelingking kaki kiri cacat
(jangan bagitau en ray)
#5
selalu dapat no 2 sekolah agama.
kalah dengan siti balqis bt abdul razak.
huh.menci~

#6
telah jatoh centa seawal usia 7tahun a.k.a darjah 1
& telah dicentai seawal usia 11 tahun.
luv @ first sight??!

NO!

#7
menjawat jawatan sebagai ketua kelas sejak darjah 1
pengawas sejak darjah 3. memang sangat skema lagi tegas!

oH..TAKOTNYA!!
#8
suka makan & tido di rumah atok
sampai kena kejar dengan abah suro balik umah..
ekceli nenek suke masak sedap2 hihi
#9
main kutip tin keliling kampung,
jeburan di longkang2 bersama abang2 seramai 3org .
Roxx!
#10
duet raye dikumpul setiap tahun menerusi kaedah
berjalan2 di setiap rumah di kampung menaiki basikal
total = RM 50++
#11
pernah naek moto seramai 5-6orang.

abah=bawak moto
mak=duk belakang
abang ke3=duk bakul
adik=mak pegang
aku=duk atas kaki kiri abah sambil bergayut pada stereng

#12

masuk kelas cemerlang ntok 5A tapi dapat 4A 1 B je.
Damm inglish!

#13

selalu bagi duet kat abg no 2,
rm10 supaya dia buatkan buaian kat pokok ciku
tapi maen ye tak sampai 15minit pon.

#14

sangat cumil ketika kecil kerana
memiliki pipi yang gebu & tembam.
sepupu belanje aiskrim demi ntok memeluk
dan mencubit pipi.

#15

pernah terfikir nak lari dari rumah
bila kena marah dengan abah.
#16
suke kemas rumah.
sikap terpuji bawa sehingga dewasa.
adekah benar?? hurm..
YES!
#17
permainan kegemaran adalah rounders.
waktu rehat, pasti akan maen dengan geng budak lelaki.
dahi pernah dicap bola.
menanges dalam bilik air sampai kena pujuk
supaya masuk kelas. sakit seh!
#18
paling menci masa latihan gosok gigi
kat sekolah.
mesti nak muntah sbb kena tonyoh dalam2.
#19
cek gigi dengan dr gigi kat sekolah
selalu dapat A.
sukenYa!!
#20
rasie hihi

tamat & selesai


Mereka yang bertuah untuk ditag oleh aku adelah
Ray Jr
Nawez
nazihah
Asma' Ahmad Bahari
Cahaya hidupku

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

Post Details

10 Response to tag: cikwana

July 23, 2009 at 10:41 PM

gambar? nantikan album gambar saya yea :P

July 24, 2009 at 1:42 AM

haish...mengapkah diriku ini ditag???
zaman kecik2ku terlalu berharga untuk didedahkan..huahuahua... :P

July 24, 2009 at 9:03 AM

no4 ..enray..aku tak bgtau ko tau yg jari kaki dia cacat..hahahaa

tunjukla gambo ko yg dikatakan cumey itu..adekah lebih cumey dariku..??
hahahah

July 24, 2009 at 1:46 PM

nuruddin | Ray,
berharga sangat kah?
(berfikir sambil geleng2 kepala)

cikwana,
pasti lebey cumil. nantikan sahaja hahaha

July 24, 2009 at 4:59 PM

tag?
ouh daku yang pemalas ni

nanti ye..sumday..haha

saye akan buat..dun worry

July 25, 2009 at 7:42 PM

fatin nazihah ashari,
take ur time :)

July 26, 2009 at 2:13 AM

beta dh buat, tp separuh jalan...
as i've said before, terlalu berharga...jd amek mase sket..hehehehee... :P

July 26, 2009 at 2:45 PM

nuruddin | Ray,
silalah ambil sebanyak masa yang kamu perlukan :)

July 28, 2009 at 5:36 PM

ohh sori xpasan ade tag ;)
ok nnti saye buat ye kna pk lme sket nk bocor rasie nih hehe..
ohh..mse kecil kamu lbh kurang mcm saye..
sbb kite kan lahir selang sehari jek ;p

July 28, 2009 at 7:41 PM

Cahaya hidupku,
sori tidak diterima!
hehehe~
pk la sebanyak mane kamu nak pk (^.^)
saye nak tengok macam mane ia hampir same huhu
apepon, saye lagik muda sehari
:D